• RO
  • EN
  •      

DOCUMENTE | RESURSE IT | STUDINFO | CARIERE | CONTACT!
  • Acasă
  • Noutăți
  • Facultate
    • Despre noi
    • Conducere
      • Consiliul facultății
    • Administraţie
    • Relații internaționale
    • Alegeri academice
    • ARACIS
  • Departament
  • Cercetare
    • Centrul de cercetare
    • Revista Facultății de Drept Oradea
    • Manifestări științifice
    • Planuri/teme/rezultate
  • Educație
    • Oferta educațională
    • Planuri de învățământ
  • Studenți
    • Orar
    • Programare examene
    • Finalizare studii
    • Burse studențești
    • Tabere pentru studenți
    • Despre cazare
    • Info studenți
    • Relații internaționale
  • Admitere
  • Alumni
IUS EST ARS BONI ET AEQUI
Publius Juventius Celsus Titus Aufidius Hoenius Severianus
IUS EST ARS BONI ET AEQUI
Publius Juventius Celsus Titus Aufidius Hoenius Severianus
IUS EST ARS BONI ET AEQUI
Publius Juventius Celsus Titus Aufidius Hoenius Severianus


FACULTATEA DE DREPT

În anul 1780 a fost înfiinţată la Oradea Academia de Drept, care este una dintre cele mai vechi instituţii de învăţământ superior din România.  Academia de Drept din Oradea a avut o importanţă deosebită în viaţa culturală. În anul 1992, prin efortul unor personalităţi, este reluat învăţământul juridic superior la Oradea, în cadrul Universităţii din Oradea.

AFLĂ MAI MULTE


DE CE NE ALEG TINERII

Facultatea noastră este o adevărată comunitate, cu personal didactic dedicat succesului absolvenţilor săi. Fiecare student va beneficia de servicii educaţionale de calitate, va descoperi nu doar “profesori” ci şi îndrumători şi mentori ce vor depune tot efortul pentru a desăvârşi cu succes procesul formării ca viitori jurişti şi funcţionari publici.

DESPRE ADMITERE


SPECIALIZĂRILE NOASTRE

Facultatea de Drept oferă la nivel de licență specializările Drept și Administrație publică.  La nivel de masterat în cadrul facultății există trei masterate: Drept civil și procedură civilă, Drept penal și procedură penală și Administrație publică. Toate specializările din cadrul Facultății de Drept (studii de licență și masterat) sunt acreditate.

OFERTA EDUCAȚIONALĂ

VINO LA UNIVERSITATEA DIN ORADEA

CONTEAZĂ PE NOI pentru SIGURANȚA VIITORULUI TĂU!
Scopul nostru este ca, prin inovare pedagogică, cercetare academică, relații internaționale, parteneriate cu mediul de afaceri, burse de internship și activități extracurriculare, să fim cea mai bună alegere pentru ca tu:

- să îți îmbunătățești abilitățile
- să obții o calificare
- să îți dezvolți o carieră
- să îți schimbi alegerea profesională
- să te autodepășești
- să îți găsești locul de muncă visat.




UNIVERSITATEA DIN ORADEA

 Misiunea Universităţii din Oradea este să ofere educaţie şi cercetare la un standard înalt de calitate într-un context naţional şi internaţional de dezvoltare socială, profesională şi, nu în ultimul rând, intelectuală a individului, și totodată de a contribui la dezvoltarea socială, economică şi culturală a oraşului Oradea.



FACULTATEA DE DREPT

Facultatea de Drept promovează învăţământul şi cercetarea în concordanţă cu exigenţele cunoaşterii şi educaţiei continue. Îşi asumă misiunea didactică centrată pe student, urmărind formarea de specialişti în domeniu, care să dispună de o solidă pregătire profesională prin însuşirea temeinică a aspectelor teoretice specifice ştiinţelor juridice.

În calitate de membru al Asociaţiei Europene a Facultăţilor de Drept (ELFA) suntem atenţi la evoluţia cerinţelor societăţii faţă de absolvenţii noştrii şi adaptăm permanent programele de studiu, rezultatele reflectându-se în competenţele dobândite de student de-a lungul anilor de şcolarizare.




  • Sunteți aici:  
  • Prima pagină

Procese simulate 2024


FACULTATEA DE DREPT – UNIVERSITATEA DIN ORADEA 
și
CURTEA DE APEL ORADEA
 
organizează în cadrul 
 
Seriei de evenimente de Drept Civil „Ioan D. Romoșan”


 

CONCURSUL NAȚIONAL DE PROCESE SIMULATE DE

DREPTUL FAMILIEI

ediția a V- a, Oradea, 11 aprilie 2024

 

Partener al evenimentului: ELSA ORADEA

 

Înscrierile se vor realiza în perioada 15 martie - 22 martie 2024, completând formularul disponibil online.

 

Concursul este alcătuit din două etape:

 

  • Etapa preliminară - scrisă:

Participanții înscriși vor primi pe e-mail, în data de 23 martie 2024, o speță de Dreptul familiei, pe care o vor soluționa și o vor trimite prin intermediul poștei electronice, comisiei formate din conf. univ. dr. Oana Mihăilă și lect. univ. dr. Mihaela Teaca, până în data de 25 martie 2024, ora 22.

Cei selectați pentru a participa la Procesul simulat, vor fi anunțați în data de 29 martie 2024.
 

 

  • Etapa Procesului simulat de Dreptul familiei:

În această etapă, participanții vor îndeplini rolurile repartizate în urma etapei scrise, în cadrul unui proces simulat, fiind evaluați de un juriu.

Evenimentul va avea loc în data de 11 aprilie 2024 la Palatul de Justiție din Oradea.

În urma derulării procesului simulat, juriul va acorda premiile I, II și III, precum și diplome de participare.


DE CE SĂ PARTICIPI LA UN PROCES SIMULAT?

Pentru că este o bună modalitate de a-ți testa și dezvolta cunoștințele de Drept, de a realiza argumentări pertinente și concludente, de a-ți demonstra calitățile oratorice și capacitatea de control a emoțiilor. 


PREZENTARE

Concursul național de procese simulate de Dreptul Familiei, organizat de Facultatea de Drept din Oradea, aflat la ediția a V-a are ca obiect dezbaterea unei spețe din practica judiciară, propusă de organizatori. 
La concurs se pot înscrie studenți ai Facultăților de Drept, din anii I-IV de studii și studenți masteranzi. 
Departajarea și atribuirea rolurilor în cadrul procesului simulat se face pe baza rezultatelor obținute la etapa I.


IMPORTANT

Evenimentul va beneficia de participarea, în calitate de membru al juriului, a doamnei judecător Doina Măduța de la Curtea de Apel Oradea.

 Calendar concursului:

  • Înscrieri: 15.03-22.03.2024
  • Etapa scrisă: 23.03-29.03.2024
  • Etapa proces simulat: 11.04.2024

 
Formular înscriere

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf8ktEsT_7w7dXs7GtTFHplwUtfMYKGManaPZauP8kYhJN1OA/viewform?pli=1


În formularul de înscriere fiecare participant va menționa numele și prenumele complet, anul de studiu, facultatea și universitatea.

 

Soluționarea speței din etapa scrisă se va trimite la următoarele adrese de e-mail:

  • Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. - conf. dr. Oana Mihăilă
  • Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  - lect. dr. Mihaela Teaca


Contenciosul administrativ 2023







Facultatea de Drept din cadrul Universității din Oradea în parteneriat cu Baroul Bihor organizează

Conferința națională

Contenciosul administrativ (ed. 4)

8 decembrie 2023

9.30 – 15.00

Sala ”Av. Emil Stratone” – Baroul Bihor, etaj I

Partener media: JURIDICE.ro

 

 Conferința se transmite și LIVE ONLINE gratuit pe @homepage juridice.ro, facebook.com/JURIDICE.ro, facebook.com/groups/juridice, youtube.com/c/videojuridice și linkedin.com/company/juridice.ro.

 Eveniment la a IV-a ediţie, care reuneşte specialiști în domeniu, teoreticieni și practicieni deopotrivă, conferința își propune să aducă în dezbatere cele mai interesante aspecte din importanta materie a Contenciosului administrativ.

Într-un format dinamic, vorbitorii vor încerca să prezinte temei de interes și, mai ales să răspundă întrebărilor din sală. De aceea dezbaterile, chiar daca vor implica și teme cu rezonanță teoretică, vor fi canalizate spre aspectul practic al aplicării concrete a soluțiilor teoretice ce rezultă din discuții.

 

Program, speakeri și tematică:

 9.30-10.00 Alocuțiuni introductive
– Conf. univ. dr. Cristian Mihes, Decanul Facultății de Drept a Universității din Oradea
– Jud. Florica Roman, Președintele Curții de Apel Oradea
– Av. Adrian Stancu, Decanul Baroului Bihor

10.00-12.30 Susțineri și dezbateri
Moderatori: Conf. univ. dr. Mircea Ursuța, Prof. univ. dr. Dana Apostol Tofan
10.00-10-30 Prof. univ. dr. Dana Apostol Tofan, Facultatea de Drept, Universitatea din București: Contenciosul urbanismului. Unele aspecte
10.30-11.00 Prof. univ. dr. Verginia Vedinaș, Facultatea de Drept, Universitatea din București: Contenciosul contravențional, simbioză între contenciosul administrativ și contenciosul de drept comun
11.00-11.30 Conf. univ. dr. Mircea Ursuța, Facultatea de Drept, Universitatea din Oradea: Contenciosul contravențional între dreptul penal material și procedura civilă
11.30-12.00 Dr. Eugenia Marin, avocat Baroul București, fost judecător la Înalta Curte de Casație și Justiție: Aspecte de noutate cu privire la suspendarea actelor administrative
12.00-12.30 Prof. univ. dr. Ovidiu Podaru, Facultatea de Drept, Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca: Art. 18 LCA: o nucă tare a contenciosului administrativ

 

12.30-13.00 Pauză

 

13.00-15.30 Susțineri și dezbateri
Moderatori: Prof. univ. dr. Verginia Vedinaș, Prof. univ. dr. Anton Trăilescu
13.00-13.30 Prof. univ. dr. Lucia Emilia Cătană, Universitatea Dimitrie Cantemir, Târgu-Mureș: Executarea hotărârilor în contencios administrativ prin care se stabilește obligația Guvernului de adoptare a unor acte administrative
13.30-14.00 Prof. univ. dr. Anton Trăilescu, Facultatea de Drept, Universitatea de Vest din Timișoara: Natura litigiilor izvorâte din actele juridice având ca obiect bunurile domeniului privat
14.00-14.30 Conf. univ. dr. Cristian Clipa, Facultatea de Drept, Universitatea de Vest din Timișoara: Valențele tutelei administrative. Cât de departe a ajuns contenciosul administrativ obiectiv
14.30-15.00 Conf. univ. dr. Dan Constantin Mâță, Facultatea de Drept, Universitatea Alexandru Ioan Cuza, Iași: Contenciosul actelor administrative privind evaluarea performanțelor profesionale individuale ale funcționarilor publici
15.00-15.30 Conf. univ. dr. Ioan Lazăr, Facultatea de Drept, Universitatea 1 Decembrie 1918, Alba Iulia: Unele aspecte privind contestația împotriva actului administrativ fiscal





 

„Studenții de azi, profesioniștii de mâine”- ediția a VI-a


Facultatea de Drept din cadrul Universității din Oradea

în parteneriat cu E.L.S.A. Oradea

vă invită să participați la:

 

CONFERINȚA NAȚIONALĂ CU PARTICIPARE INTERNAȚIONALĂ:
„STUDENȚII DE AZI, PROFESIONIȘTII DE MÂINE”
(ediția a VI-a)

 

     Evenimentul științific se adresează studenţilor domeniilor Drept și Științe Administrative, din țară și din străinătate, manifestarea dorindu-se a reprezenta un spațiu al dialogului și al dezvoltării studenţilor, de la toate ciclurile de învățământ.  
     Tema generală a evenimentului din acest an: DISCRIMINARE. NEDISCRIMINARE, se dovedeşte de o mare actualitate în contextul preocupărilor constante ale instituţiilor statale şi suprastatale pentru elaborarea unor politici antidiscriminatorii eficiente, iar abordarea ei concretă presupune luarea în considerare a unui spectru larg de aspecte și implicații, de la cele de ordin  juridic,   la cele de ordin administrativ, economic, cultural și chiar istoric. 
Facultățile au misiunea, ca în această perioadă să identifice și să exploateze toate resursele pentru continuarea activităților academice şi de cercetare ştiinţifică, menite să ofere analize şi dezbateri pentru conştientizarea şi implicarea activă în soluţionarea problemelor identificate. Astfel, ne propunem ca evenimentul să se desfășoare în sistem clasic, la sediul Facultății de Drept, Bulevardul Gh. Magheru, nr. 26, cu mențiunea că studenții care nu pot participa fizic vor avea posibilitatea să intre on -line. 
     Împreună, alături de colegii și studenții noștri, alături de colegii și studenții din alte centre universitare, dorim să păstrăm tradiția organizării acestui eveniment, așa încât adaptându-ne la condițiile date, vă invităm să fiți parte a acestei manifestări.

            Vă aşteptăm cu drag!

Program conferință


 
Decan,
Conf.univ.dr. Cristian Dumitru MIHEȘ

International Conference of Bachelor Students, Master and PhD Students in Law


CONFERENCE PROGRAMME 15.12.2022 (final pdf)

- We start the opening remarks at 10.00 (EET - Romania time), and due to technical reasons the sessions will start at 11.00.

- Each section has its own ZOOM link.

- We are kindly asking the moderators to observe the time limit for the presentation and for each section.

- We are confident that the event will be successful!




          ,,International Conference of Bachelor Students, Master and PhD Students in Law"

                                                                        2nd edition

                                “Rights and freedoms to be protected in post-modern society”


December 15th, 2022, ORADEA

ONLINE - ON ZOOM


Sections:

Human rights in the context of war menace. Rights and freedoms. Protection of people with special needs.Human rights and new technologies. Opportunity or threat?

- Suggested topics for papers
(enumeration has illustrative and not restrictive role)

- Civilization changes and new types of threats to human rights protection
- ECHR case law on children's rights
- Human rights in the context of the war threats
- Equality of opportunities and treatment
- Protection of children's rights
- Migration and Social Protection
- Constitutional rights and duties
- Surveillance techniques and privacy protection
- Cybercrime - related threats
- Personal data protection

 Working Languages of the Conference:

English. Due to technical reasons, the conference session will not be translated.

The form of the Conference

The conference will be held online - via Zoom platform

Participation to the conference is free of charge.

Each paper will be presented within 15 minutes.

Important dates:
-Until December 6, 2022

Please send your abstract and keywords to: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
-Until December 10, 2022
Confirmation of the scientific papers to be presented at the Conference.
-Until January 20, 2023
Deadline for submission of articles for publication


 

„Administrația publică. Actualitate și perspective” Ediția a IV-a




FACULTATEA   DE   DREPT
are onoarea de a vă invita la conferinţa națională cu tema:
„Administrația publică și Contenciosul administrativ. Actualitate și perspective”
   
„Administrația publică. Actualitate și perspective”
 Ediția a IV-a
  Programul conferinței

Participarea Dumneavoastră la această manifestare ştiinţifică, alături de colegii din mediul academic, va constitui un bun prilej de întâlnire a specialiştilor din domeniul Administrației Publice și Dreptului, urmând a  contribui la dezvoltarea relaţiilor de colaborare din cadrul celor două domenii.

Lucrările conferinţei se vor desfăşura în data de 8 decembrie 2022, în format on line.

 

 Teme propuse pentru articole

(enumerarea are un rol ilustrativ și nu restrictiv)

 - Noi provocări pentru stat și administrația publică
- Drepturile omului în contextual noilor realități
- Cetățenia și imigrațiaü  Crizele cu care se confruntă omenirea
- Drepturi și îndatoriri constituționale
-
Acte de stare civilă
-
Protecția persoanelor cu dizabilități intelectuale și fizice
-
Protecția drepturilor copilului
-
Dreptul la un mediu sănătos
-
Digitalizarea raporturilor de muncă
-
Forme noi de prestare a muncii

 

Pentru buna desfăşurare a evenimentului, vă rugăm să aveţi în vedere următoarele aspecte importante:

22 noiembrie 2022

Data limită pentru transmiterea titlului lucrării, a rezumatului și cuvintelor cheie la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

28 noiembrie 2022

Confirmarea lucrărilor științifice ce vor fi prezentate în cadrul Conferinței

08 decembrie 2022

Desfăşurarea lucrărilor conferinţei

20 ianuarie 2023

Data limită pentru predarea lucrărilor pentru publicare

           

Lucrările prezentate şi acceptate pentru publicare, vor fi incluse în urmărorul număr al Revistei Facultății de Drept Oradea, publicat la editura „ProUniversitaria”, conform condiţiilor de publicare impuse.

 

Mai multe informații legate de revista noastră regăsiți la adresa:        
https://drept.uoradea.ro/ro/cercetare/revista-facultatii-de-drept-oradea

Finalizare studii

 

 
Examen de finalizare a studiilor
   Sesiunea Februarie 2025


 
      Perioada de înscriere - online:
10 Februarie - 13 
Februarie 2025


Examen de licență:

Proba 1 - 26 februarie 2025 - Ora 10.00

Proba 2
- 27 februarie 2025 - Ora 12.00

Examen de disertație:
              27
 februarie 2025 - Ora 14.00











- Rezultate Proba I - Drept - 01.07.2024

- Eventualele contestații se depun până în 02.07.2024 la ora 10.00

- Proba II - începe de la ora 13.00


Examen de finalizare a studiilor
     Sesiunea Iulie 2024

- Tematică de licență Drept - Iulie 2024 / Februarie 2025
- Tematică de licență Administrație publică - Iulie 2024 / Februarie 2025

- Model subiect examen finalizare studii - licență Drept
- Model subiect examen finalizare studii - licență Drept 2022
- Model barem examen finalizare studii - licență Drept 2022

Licență - Drept
        Perioada de înscriere:
       17 Iunie - 21 Iunie 2024
Proba 1 - 1 Iulie 2024
Proba 2 - 2 Iulie 2024

Licență - Administrație publică

        Perioada de înscriere:
         1 Iulie - 5 Iulie 2024
Proba 1 - 8 Iulie 2024 - Ora 10.00
Proba 2 - 9 Iulie 2024 - Ora 10.00
Examen de finalizare a studiilor

             Masterat

   Sesiunea Iulie 2024
        Perioada de înscriere:
         1 Iulie - 5 Iulie 2024
Proba 1 
   AP-M  - 9 Iulie 2024 - Ora 11.30
   DCPC - 9 Iulie 2024 - Ora 13.00
   DPPP - 9 Iulie 2024 - Ora 14.00


Acte necesare înscrierii online la examenul de finalizare a studiilor de licență și a celor de masterat:

        Următoarele acte se vor depune în format electronic la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

  • Cerere de înscriere la examenul de finalizare a studiilor –  se completează olograf şi se trimite pe mail in format pdf;
  • Consimţământ GDPR (General Data Protection Regulation) – se completează olograf şi se trimite pe mail in format pdf;
  • Copie diploma de bacalaureat (pdf / jpg);
  • Copie dupa diploma de licenta si suplimentul la diploma (pentru absolventii de masterat) (pdf / jpg);
  • Copie certificat de naştere (pdf / jpg);
  • Copie certificat de căsătorie (pdf / jpg);
  • Copie carte de identitate (pdf / jpg);
  • 2 poze ¾ mate (doar cei de la examenul de licență) – pozele se depun la momentul susţinerii examenului de licenţă. Fiecare candidat va scrie pe spatele pozelor numele şi prenumele.

    Candidații care nu au user pentru platforma e.uoradea.ro vor primi pe mail modalitatea de logare dupa
verificarea dosarului de inscriere depus la  
  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.


   
  Următoarele fişiere se încarcă pe platforma e.uoradea.ro:

  • Lucrarea de licenţă / disertaţie – Lucrarea se încarcă pe platformă în format pdf. la materia „Examen de licenţă la Drept / Administraţie publică” respectiv „Examen de disertaţie la Drept civil şi procedură civilă / Drept penal şi procedură penală / Administraţie publică”;
  • Declaraţia de autenticitate –  se completează olograf şi se încarcă pe platformă în format pdf;

       După verificarea şi validarea actelor depuse, candidatul va primi prin e-mail un cod unic de candidat înscris la examenul de finalizare a studiilor. Rezultatele examenului de finalizare se vor afișa anonimizat fiind utilizat codul unic primit de fiecare candidat.
       
        Cererea de înscriere, declarația de autenticitate, pozele și consimțământul GDPR se depun în original în ziua susținerii probei scrise.

- Cereri de înscriere examenul de finalizare a studiilor:

            - Cerere de înscriere Drept;
            - Cerere de înscriere Administrație publică;
            - Cerere de înscriere Drept civil și procedură civilă;

            - Cerere de înscriere Drept penal și procedură penală;
            - Cerere de înscriere Administrație publică - Masterat;
            - Consimţământ GDPR (General Data Protection Regulation);           
            - Declaraţia de autenticitate;
























     Perioada de înscriere:
12 Februarie - 15
Februarie 2024


Examen de licență:

Proba 1 - 27 februarie 2024 - Ora 09.00

              Sala 106 (Et. I)

Proba 2 - 28 februarie 2024 - Ora 12.00

              Sala 106 (Et. I)

Examen de disertație:
              28
 februarie 2024 - Ora 14.00
              Sala 106 (Et. I)

 

Acte necesare înscrierii online la examenul de finalizare a studiilor de licență și a celor de masterat:

        Următoarele acte se vor depune în format electronic la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

  • Cerere de înscriere la examenul de finalizare a studiilor –  se completează olograf şi se trimite pe mail in format pdf;
  • Consimţământ GDPR (General Data Protection Regulation) – se completează olograf şi se trimite pe mail in format pdf;
  • Copie diploma de bacalaureat (pdf / jpg);
  • Copie dupa diploma de licenta si suplimentul la diploma (pentru absolventii de masterat) (pdf / jpg);
  • Copie certificat de naştere (pdf / jpg);
  • Copie certificat de căsătorie (pdf / jpg);
  • Copie carte de identitate (pdf / jpg);
  • 2 poze ¾ mate (doar cei de la examenul de licență) – pozele se depun la momentul susţinerii examenului de licenţă. Fiecare candidat va scrie pe spatele pozelor numele şi prenumele.

    Candidații care nu au user pentru platforma e.uoradea.ro vor primi pe mail modalitatea de logare dupa
verificarea dosarului de inscriere depus la  
  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.


   
  Următoarele fişiere se încarcă pe platforma e.uoradea.ro:

  • Lucrarea de licenţă / disertaţie – Lucrarea se încarcă pe platformă în format pdf. la materia „Examen de licenţă la Drept / Administraţie publică” respectiv „Examen de disertaţie la Drept civil şi procedură civilă / Drept penal şi procedură penală / Administraţie publică”;
  • Declaraţia de autenticitate –  se completează olograf şi se încarcă pe platformă în format pdf;

       După verificarea şi validarea actelor depuse, candidatul va primi prin e-mail un cod unic de candidat înscris la examenul de finalizare a studiilor. Rezultatele examenului de finalizare se vor afișa anonimizat fiind utilizat codul unic primit de fiecare candidat.
       
        Cererea de înscriere, declarația de autenticitate, pozele și consimțământul GDPR se depun în original în ziua susținerii probei scrise.

- Cereri de înscriere examenul de finalizare a studiilor:

            - Cerere de înscriere Drept;
            - Cerere de înscriere Administrație publică;
            - Cerere de înscriere Drept civil și procedură civilă;

            - Cerere de înscriere Drept penal și procedură penală;
            - Cerere de înscriere Administrație publică - Masterat;
            - Consimţământ GDPR (General Data Protection Regulation);           
            - Declaraţia de autenticitate;

















 Examen de finalizare a studiilor
   Sesiunea Iunie/Iulie  2023

Licenta - Drept

        Perioada de înscriere:
         19 Iunie - 22 Iunie 2023

Proba 1 - 27 Iunie 2023
              Sala festivă - parter

Proba 2 - 29 Iunie 2023


Licenta - Administratie publica

        Perioada de înscriere:
         3 Iulie - 6 Iulie 2023

Proba 1 - 10 Iulie 2023 - Ora 09.00
              Sala festivă - parter

Proba 2 - 11 Iulie 2023 - Ora 14.30
              Sala festivă - parter

Examen de finalizare a studiilor
             Masterat
   Sesiunea Iulie 2023


Perioada de înscriere:
  3 Iulie - 6 Iulie 2023

Examen de disertație:
      
11 Iulie 2023 - Ora 15.00
             Parter


Acte necesare înscrierii online la examenul de finalizare a studiilor de licență și a celor de masterat:

        Următoarele acte se vor depune în format electronic la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

  • Cerere de înscriere la examenul de finalizare a studiilor –  se completează olograf şi se trimite pe mail in format pdf;
  • Consimţământ GDPR (General Data Protection Regulation) – se completează olograf şi se trimite pe mail in format pdf;
  • Copie diploma de bacalaureat (pdf / jpg);
  • Copie dupa diploma de licenta si suplimentul la diploma (pentru absolventii de masterat) (pdf / jpg);
  • Copie certificat de naştere (pdf / jpg);
  • Copie certificat de căsătorie (pdf / jpg);
  • Copie carte de identitate (pdf / jpg);
  • 2 poze ¾ mate (doar cei de la examenul de licență) – pozele se depun la momentul susţinerii examenului de licenţă. Fiecare candidat va scrie pe spatele pozelor numele şi prenumele.

    Candidații care nu au user pentru platforma e.uoradea.ro vor primi pe mail modalitatea de logare dupa
verificarea dosarului de inscriere depus la  
  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.


   
  Următoarele fişiere se încarcă pe platforma e.uoradea.ro:

  • Lucrarea de licenţă / disertaţie – Lucrarea se încarcă pe platformă în format pdf. la materia „Examen de licenţă la Drept / Administraţie publică” respectiv „Examen de disertaţie la Drept civil şi procedură civilă / Drept penal şi procedură penală / Administraţie publică”;
  • Declaraţia de autenticitate –  se completează olograf şi se încarcă pe platformă în format pdf;

       După verificarea şi validarea actelor depuse, candidatul va primi prin e-mail un cod unic de candidat înscris la examenul de finalizare a studiilor. Rezultatele examenului de finalizare se vor afișa anonimizat fiind utilizat codul unic primit de fiecare candidat.
       
        Cererea de înscriere, declarația de autenticitate, pozele și consimțământul GDPR se depun în original în ziua susținerii probei scrise.

- Cereri de înscriere examenul de finalizare a studiilor:

            - Cerere de înscriere Drept;
            - Cerere de înscriere Administrație publică;
            - Cerere de înscriere Drept civil și procedură civilă;

            - Cerere de înscriere Drept penal și procedură penală;
            - Cerere de înscriere Administrație publică - Masterat;
            - Consimţământ GDPR (General Data Protection Regulation);           
            - Declaraţia de autenticitate;























    Examen de finalizare a studiilor
         Sesiunea Iulie 2022

Licenta - Administratie publica

        Perioada de înscriere:
         4 Iulie - 7 Iulie 2022


Proba 1 - 11 Iulie 2022 - Ora 10.00

              Sala festivă - parter

Proba 2 - 13 Iulie 2022 - Ora 15.00

              Sala festivă - parter


Examen de finalizare a studiilor
             Masterat
   Sesiunea Iulie 2022


Perioada de înscriere:
4 Iulie - 7 Iulie 2022


Examen de disertație:
     
13 Iulie 2022  - ora 16.00 Sala festiva - parter

 
Acte necesare înscrierii online la examenul de finalizare a studiilor de licență și a celor de masterat:

        Următoarele acte se vor depune în format electronic la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

  • Cerere de înscriere la examenul de finalizare a studiilor – formular postat pe site – se completează olograf şi se trimite pe mail in format pdf;
  • Consimţământ GDPR (General Data Protection Regulation) – formular postat pe site – se completează olograf şi se trimite pe mail in format pdf;
  • Copie diploma de bacalaureat (pdf / jpg);
  • Copie dupa diploma de licenta si suplimentul la diploma (pentru absolventii de masterat) (pdf / jpg);
  • Copie certificat de naştere (pdf / jpg);
  • Copie certificat de căsătorie (pdf / jpg);
  • Copie carte de identitate (pdf / jpg);
  • 2 poze ¾ mate (doar cei de la examenul de licență) – pozele se depun la momentul susţinerii examenului de licenţă (08 iulie 2021). Fiecare candidat va scrie pe spatele pozelor numele şi prenumele.

    Candidații care nu au user pentru platforma e.uoradea.ro vor primi pe mail modalitatea de logare dupa
verificarea dosarului de inscriere depus la 
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.


   
  Următoarele fişiere se încarcă pe platforma e.uoradea.ro:

  • Lucrarea de licenţă / disertaţie – Lucrarea se încarcă pe platformă în format pdf. la materia „Examen de licenţă la Drept / Administraţie publică” respectiv „Examen de disertaţie la Drept civil şi procedură civilă / Drept penal şi procedură penală / Administraţie publică”;
  • Declaraţia de autenticitate – formular postat pe site – se completează olograf şi se încarcă pe platformă în format pdf;

       După verificarea şi validarea actelor depuse, candidatul va primi prin e-mail un cod unic de candidat înscris la examenul de finalizare a studiilor. Rezultatele examenului de finalizare se vor afișa anonimizat fiind utilizat codul unic primit de fiecare candidat.
       
        Cererea de înscriere, declarația de autenticitate și consimțământul GDPR se depun în original în ziua susținerii probei scrise.

- Cereri de înscriere examenul de finalizare a studiilor:

            - Cerere de înscriere Drept;
            - Cerere de înscriere Administrație publică;
            - Cerere de înscriere Drept civil și procedură civilă;

            - Cerere de înscriere Drept penal și procedură penală;
            - Cerere de înscriere Administrație publică - Masterat;
            - Consimţământ GDPR (General Data Protection Regulation);           
            - Declaraţia de autenticitate;







Examen de finalizare a studiilor
         Sesiunea Iunie 2022
             Spec. Drept


Rezultate proba I - 28.06.2022

Rezultate proba II - 30.06.2022



Proba 2 - 30 Iunie 2022 - Ora 09.00

              Sala festivă - parter



Examen de licență Drept:


Perioada de înscriere:

20 Iunie - 23 Iunie 2022

Acte necesare înscrierii online la examenul de finalizare a studiilor de licență și a celor de masterat:

        Următoarele acte se vor depune în format electronic la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

  • Cerere de înscriere la examenul de finalizare a studiilor – formular postat pe site – se completează olograf şi se trimite pe mail in format pdf;
  • Consimţământ GDPR (General Data Protection Regulation) – formular postat pe site – se completează olograf şi se trimite pe mail in format pdf;
  • Copie diploma de bacalaureat (pdf / jpg);
  • Copie dupa diploma de licenta si suplimentul la diploma (pentru absolventii de masterat) (pdf / jpg);
  • Copie certificat de naştere (pdf / jpg);
  • Copie certificat de căsătorie (pdf / jpg);
  • Copie carte de identitate (pdf / jpg);
  • 2 poze ¾ mate (doar cei de la examenul de licență) – pozele se depun la momentul susţinerii examenului de licenţă (08 iulie 2021). Fiecare candidat va scrie pe spatele pozelor numele şi prenumele.

    Candidații care nu au user pentru platforma e.uoradea.ro vor primi pe mail modalitatea de logare dupa
verificarea dosarului de inscriere depus la  
  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.


   
  Următoarele fişiere se încarcă pe platforma e.uoradea.ro:

  • Lucrarea de licenţă / disertaţie – Lucrarea se încarcă pe platformă în format pdf. la materia „Examen de licenţă la Drept / Administraţie publică” respectiv „Examen de disertaţie la Drept civil şi procedură civilă / Drept penal şi procedură penală / Administraţie publică”;
  • Declaraţia de autenticitate – formular postat pe site – se completează olograf şi se încarcă pe platformă în format pdf;

       După verificarea şi validarea actelor depuse, candidatul va primi prin e-mail un cod unic de candidat înscris la examenul de finalizare a studiilor. Rezultatele examenului de finalizare se vor afișa anonimizat fiind utilizat codul unic primit de fiecare candidat.
       
        Cererea de înscriere, declarația de autenticitate și consimțământul GDPR se depun în original în ziua susținerii probei scrise.

- Cereri de înscriere examenul de finalizare a studiilor:

            - Cerere de înscriere Drept;
            - Cerere de înscriere Administrație publică;
            - Cerere de înscriere Drept civil și procedură civilă;

            - Cerere de înscriere Drept penal și procedură penală;
            - Cerere de înscriere Administrație publică - Masterat;
            - Consimţământ GDPR (General Data Protection Regulation);           
            - Declaraţia de autenticitate;


Proba 1 - 28 Iunie 2022 - Ora 10.00

              Sala festivă - parter

Proba 2 - 30 Iunie 2022 - Ora 09.00

              Sala festivă - parter



Examen de licență Administrație publică:

Perioada de înscriere:

4 Iulie - 7 Iulie 2022


Proba 1 - 11 Iulie 2022 - Ora 10.00

              Sala festivă - parter

Proba 2 - 13 Iulie 2022 - Ora 11.00

              Sala festivă - parter



Examen de finalizare a studiilor
             Masterat
   Sesiunea Iunie/Iulie 2022


Perioada de înscriere:

4 Iulie - 7 Iulie 2022


Examen de disertație:
     
13 Iulie 2022















Examen de finalizare a studiilor
         Sesiunea Februarie 2022


Examen de licență - Rezultate proba 1


Examen de licență:

Proba 1 - 22 februarie 2022 - Ora 10.00

              Sala festivă - parter

Proba 2 - 25 februarie 2022 - Ora 11.00

              Sala festivă - parter

Examen de disertație:
             
25 februarie 2022 - Ora 13.00
              Sala festivă - parter


- Reguli privind desfasurarea / participarea la examenul de licență-Sesiunea Iulie 2021
- Declarație propria răspundere - SARS_CoV-2                                         

Tematica de licență Drept - Iulie 2021 / Februarie 2022
Tematica de licență Administrație publică - Iulie 2021 / Februarie 2022

Perioada de înscriere examen de licență:
      14 februarie - 18 februarie 2022

Perioada de înscriere examen de disertație:
      14 februarie - 23 februarie 2022


Acte necesare înscrierii online la examenul de finalizare a studiilor de licență și a celor de masterat:

        Următoarele acte se vor depune în format electronic la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

  • Cerere de înscriere la examenul de finalizare a studiilor – formular postat pe site – se completează olograf şi se trimite pe mail in format pdf;
  • Consimţământ GDPR (General Data Protection Regulation) – formular postat pe site – se completează olograf şi se trimite pe mail in format pdf;
  • Copie diploma de bacalaureat (pdf / jpg);
  • Copie dupa diploma de licenta si suplimentul la diploma (pentru absolventii de masterat) (pdf / jpg);
  • Copie certificat de naştere (pdf / jpg);
  • Copie certificat de căsătorie (pdf / jpg);
  • Copie carte de identitate (pdf / jpg);
  • 2 poze ¾ mate (doar cei de la examenul de licență) – pozele se depun la momentul susţinerii examenului de licenţă (08 iulie 2021). Fiecare candidat va scrie pe spatele pozelor numele şi prenumele.

    Candidații care nu au user pentru platforma e.uoradea.ro vor primi pe mail modalitatea de logare dupa
verificarea dosarului de inscriere depus la  
  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.


   
  Următoarele fişiere se încarcă pe platforma e.uoradea.ro:

  • Lucrarea de licenţă / disertaţie – Lucrarea se încarcă pe platformă în format pdf. la materia „Examen de licenţă la Drept / Administraţie publică” respectiv „Examen de disertaţie la Drept civil şi procedură civilă / Drept penal şi procedură penală / Administraţie publică”;
  • Declaraţia de autenticitate – formular postat pe site – se completează olograf şi se încarcă pe platformă în format pdf;

       După verificarea şi validarea actelor depuse, candidatul va primi prin e-mail un cod unic de candidat înscris la examenul de finalizare a studiilor. Rezultatele examenului de finalizare se vor afișa anonimizat fiind utilizat codul unic primit de fiecare candidat.
       
        Cererea de înscriere, declarația de autenticitate și consimțământul GDPR se depun în original în ziua susținerii probei scrise.

- Cereri de înscriere examenul de finalizare a studiilor:

            - Cerere de înscriere Drept;
            - Cerere de înscriere Administrație publică;
            - Cerere de înscriere Drept civil și procedură civilă;

            - Cerere de înscriere Drept penal și procedură penală;
            - Cerere de înscriere Administrație publică - Masterat;
            - Consimţământ GDPR (General Data Protection Regulation);           
            - Declaraţia de autenticitate;





Teme disertatii DCPC

Teme disertatii DPPP




  

    Examen de finalizare studii
        Sesiunea Iulie 2021


Rezultate Licență Drept - Proba I

Rezultate Licență Administrație publică - Proba I



Finalizare Studii 2021/2022



Examen de licenta:
         Proba 1 - 6 iulie 2021

         Proba 2 - 8 iulie 2021

Examen de disertație: 8 iulie 2021

- Programare pe săli a candidaților la examenul de licență - Drept
- Reguli privind desfasurarea / participarea la examenul de licență-Sesiunea Iulie 2021
- Declarație propria răspundere - SARS_CoV-2                                          



Tematica de licență Drept - Iulie 2021

Tematica de licență Administrație publică - Iulie 2021

Perioada de înscriere: 21 iunie - 01 iulie 2021

Acte necesare înscrierii online la examenul de finalizare a studiilor de licență și a celor de masterat:

        Următoarele acte se vor depune în format electronic la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

  • Cerere de înscriere la examenul de finalizare a studiilor – formular postat pe site – se completează olograf şi se trimite pe mail in format pdf;
  • Consimţământ GDPR (General Data Protection Regulation) – formular postat pe site – se completează olograf şi se trimite pe mail in format pdf;
  • Copie diploma de bacalaureat (pdf / jpg);
  • Copie dupa diploma de licenta si suplimentul la diploma (pentru absolventii de masterat) (pdf / jpg);
  • Copie certificat de naştere (pdf / jpg);
  • Copie certificat de căsătorie (pdf / jpg);
  • Copie carte de identitate (pdf / jpg);
  • 2 poze ¾ mate (doar cei de la examenul de licență) – pozele se depun la momentul susţinerii examenului de licenţă (08 iulie 2021). Fiecare candidat va scrie pe spatele pozelor numele şi prenumele.

       Următoarele fişiere se încarcă pe platforma e.uoradea.ro:

  • Lucrarea de licenţă / disertaţie – Lucrarea se încarcă pe platformă în format pdf. la materia „Examen de licenţă la Drept / Administraţie publică” respectiv „Examen de disertaţie la Drept civil şi procedură civilă / Drept penal şi procedură penală / Administraţie publică”;
  • Declaraţia de autenticitate – formular postat pe site – se completează olograf şi se încarcă pe platformă în format pdf;

       După verificarea şi validarea actelor depuse, candidatul va primi prin e-mail un cod unic de candidat înscris la examenul de finalizare a studiilor. Rezultatele examenului de finalizare se vor afișa anonimizat fiind utilizat codul unic primit de fiecare candidat.
       
        Cererea de înscriere, declarația de autenticitate și consimțământul GDPR se depun în original în ziua susținerii probei scrise.

- Cereri de înscriere examenul de finalizare a studiilor:

            - Cerere de înscriere Drept;
            - Cerere de înscriere Administrație publică;
            - Cerere de înscriere Drept civil și procedură civilă;

            - Cerere de înscriere Drept penal și procedură penală;
            - Cerere de înscriere Administrație publică - Masterat;
            - Consimţământ GDPR (General Data Protection Regulation);           
            - Declaraţia de autenticitate;


- Model subiect examen finalizare studii - licenta Drept
   



    Examen de finalizare studii

       Sesiunea Februarie 2021

Reguli privind participarea la examenul de finalizare a studiilor


Examen de licenta:
         Proba 1 - 23 februarie 2021, ora 11.00

- Rezultate - Proba I - licenta - specializarea Drept - 23.02.2021
- Rezultate - Proba I - licenta - specializarea Adm. Pb. - 23.02.2021


         Proba 2 - 25 februarie 2021

                   - Administrație publică - Ora 11.00

                   - Drept - Ora 12.30


Examen de disertație: 25 februarie 2021

                   - Administrație publică - Ora 11.00

                   - Drept civil și procedură civilă - Ora 12.00

                   - Drept penal și procedură penală - Ora 13.30


Tematica de licență Drept

Tematica de licență Administrație publică

Perioada de înscriere: 01 februarie - 04 februarie 2021

Acte necesare înscrierii online la examenul de finalizare a studiilor de licență și a celor de masterat:

        Următoarele acte se vor depune în format electronic la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

  • Cerere de înscriere la examenul de finalizare a studiilor – formular postat pe site – se completează olograf şi se trimite pe mail in format pdf;
  • Consimţământ GDPR (General Data Protection Regulation) – formular postat pe site – se completează olograf şi se trimite pe mail in format pdf;
  • Copie diploma de bacalaureat (pdf / jpg);
  • Copie dupa diploma de licenta si suplimentul la diploma (pentru absolventii de masterat) (pdf / jpg);
  • Copie certificat de naştere (pdf / jpg);
  • Copie certificat de căsătorie (pdf / jpg);
  • Copie carte de identitate (pdf / jpg);
  • 2 poze ¾ mate (doar cei de la examenul de licență) – pozele se depun la momentul susţinerii examenului de licenţă (07 iulie 2020). Fiecare candidat va scrie pe spatele pozelor numele şi prenumele.

       Următoarele fişiere se încarcă pe platforma e.uoradea.ro:

  • Lucrarea de licenţă / disertaţie – Lucrarea se încarcă pe platformă în format pdf. la materia „Examen de licenţă la Drept / Administraţie publică” respectiv „Examen de disertaţie la Drept civil şi procedură civilă / Drept penal şi procedură penală / Administraţie publică”;
  • Declaraţia de autenticitate – formular postat pe site – se completează olograf şi se încarcă pe platformă în format pdf;

       După verificarea şi validarea actelor depuse, candidatul va primi prin e-mail un cod unic de candidat înscris la examenul de finalizare a studiilor. Rezultatele examenului de finalizare se vor afișa anonimizat fiind utilizat codul unic primit de fiecare candidat.
       
        Cererea de înscriere, declarația de autenticitate și consimțământul GDPR se depun în original în ziua susținerii probei scrise.

- Cereri de înscriere examenul de finalizare a studiilor:

            - Cerere de înscriere Drept;
            - Cerere de înscriere Administrație publică;
            - Cerere de înscriere Drept civil și procedură civilă;

            - Cerere de înscriere Drept penal și procedură penală;
            - Cerere de înscriere Administrație publică - Masterat;
            - Consimţământ GDPR (General Data Protection Regulation);           
            - Declaraţia de autenticitate;


Tematică - examen de finalizare studii
            Iunie / Iulie 2021

Tematica de licență Drept - Iunie / Iulie 2021
Tematica de licență Administrație publică - Iunie / Iulie 2021






      Examen de finalizare studii
             Sesiunea Iulie 2020
- Rezultate - Proba I - licenta - specializarea Drept - 07.07.2020
- Rezultate - Proba I - licenta - specializarea Adm. Pb. - 07.07.2020
Update Examen de licență Drept  / AP - 07.07.2020

- Programare pe săli a candidaților la examenul de licență - Drept
- Reguli privind desfasurarea / participarea la examenul de licență
- Dispoziție măsuri SARS_CoV-2 - Universitatea din Oradea
- Declarație propria răspundere - SARS_CoV-2                                                            

Tematica de licență Drept
Tematica de licență Administrație publică
Examen de licenta 07 - 09 Iulie 2020
- Înscrieri: 29 iunie - 02 iulie 2020
Acte necesare înscrierii online la examenul de finalizare a studiilor de licență și a celor de masterat:
        Următoarele acte se vor depune în format electronic la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • Cerere de înscriere la examenul de finalizare a studiilor – formular postat pe site – se completează olograf şi se trimite pe mail in format pdf;
  • Consimţământ GDPR (General Data Protection Regulation) – formular postat pe site – se completează olograf şi se trimite pe mail in format pdf;
  • Copie certificat de naştere (pdf / jpg);
  • Copie certificat de căsătorie (pdf / jpg);
  • Copie carte de identitate (pdf / jpg);
  • 2 poze ¾ mate (doar cei de la examenul de licență) – pozele se depun la momentul susţinerii examenului de licenţă (07 iulie 2020). Fiecare candidat va scrie pe spatele pozelor numele şi prenumele.
       Următoarele fişiere se încarcă pe platforma e.uoradea.ro:
  • Lucrarea de licenţă / disertaţie – Lucrarea se încarcă pe platformă în format pdf. la materia „Examen de licenţă la Drept / Administraţie publică” respectiv „Examen de disertaţie la Drept civil şi procedură civilă / Drept penal şi procedură penală / Administraţie publică”;
  • Declaraţia de autenticitate – formular postat pe site – se completează olograf şi se încarcă pe platformă în format pdf;
       După verificarea şi validarea actelor depuse, candidatul va primi prin e-mail un cod unic de candidat înscris la examenul de finalizare a studiilor. Rezultatele examenului de finalizare se vor afișa anonimizat fiind utilizat codul unic primit de fiecare candidat.
- Cereri de înscriere examenul de finalizare a studiilor:
            - Cerere de înscriere Drept;
            - Cerere de înscriere Administrație publică;
            - Cerere de înscriere Drept civil și procedură civilă;
            - Cerere de înscriere Drept penal și procedură penală;
            - Cerere de înscriere Administrație publică - Masterat;

            - Consimţământ GDPR (General Data Protection Regulation);           
            - Declaraţia de autenticitate;



- Data PROBEI SCRISE : 07 iulie 2020
Examenul se susține în facultate, cu respectarea măsurilor de siguranță sanitară.
Accesul în clădire va fi strict reglementat.
Examenul pentru programul DREPT; respectiv pentru programul de studiu ADMINISTRAȚIE PUBLICĂ vor fi decalate, astfel încât să limităm numărul persoanelor prezente în clădire și curte.

- Data susținerii TEZEI DE LICENȚĂ: 09 iulie 2020
Susținerea tezei de licență va avea loc în sistem video conferință, pe platforma ZOOM.
Link-ul îl veți primi la momentul finalizării înscrierii la examenul pentru finalizarea studiilor.
In funcție de numărul candidaților, vom programa anumite intervale orare pentru susținerea lucrărilor.
Notele se vor comunica la sfârșitul susținerii tuturor lucrărilor.

- Data susținerii DISERTAȚIEI: 10 iulie 2020
Susținerea disertației va avea loc în sistem video conferință, pe platforma ZOOM.

Link-ul aferent îl veți primi la momentul finalizării înscrierii la examenul pentru finalizarea studiilor.
Vom programa anumite intervale orare pentru susținerea lucrărilor, pentru fiecare program de master.
Notele se vor comunica la sfârșitul susținerii tuturor lucrărilor.
Pentru noi informații, vă rugăm să consultați permanent site-ul facultății:
https://drept.uoradea.ro/ro/studenti/finalizare-studii

Orar



- Orar studii de licenta  - Drept/Adm. publică - Sem. I 2025/2026

 - Orar studii de master - DCPC / DPPP / AP - Sem. I 2025/2026


 

  1. Admitere la Facultatea de Drept
  2. Consiliul facultatii
  3. Anunțuri
  4. Hotărâri

Pagina 6 din 7

  • Start
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Mai departe
  • Sfârșit

LINK-URI UTILE

 

- Universitatea din Oradea

- Portal Instante Jud. Bihor

- Baroul Bihor

- Colegiul Consilierilor Juridici Bihor

- I.N.M.

- Editura Universul Juridic

- Editura Pro Universitaria




PARTENERIATE

 

- Universitatea din Debrecen

- Universitatea din Miskolc

- Universitatea din Montpellier

ADMITERE LA
UNIVERSITATEA DIN ORADEA

Accesați aici informații despre întreaga ofertă privind admiterea la Universitatea din Oradea, nivelele licență, master și doctorat.

Ultimele actualizari

  • Planuri/teme/rezultate
  • Centrul de cercetare
  • Conf. univ. dr. habil. Mihai UDROIU
  • Prof. univ. dr. habil. Mircea URSUȚA
  • Conf. univ. dr. Cristian MIHEȘ
  • Conf. univ. dr. Mihaela PĂTRĂUȘ
  • Conf. univ. dr. Claudia TIMOFTE

Cele mai accesate

  • Orar
  • Programare examene
  • Burse
  • Finalizare studii
  • Admitere la Facultatea de Drept
  • Oferta educațională
  • Planuri de învățământ

Contact facultate


Str. General Magheru nr. 26
+40 259 408 457
+40 259 408 457
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.


Universitatea din Oradea


Str. Universității nr. 1
+40 259 432 830
+40 259 432 789
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Web Hosting & Design: SMIIT
Copyright © 2018-2021. Toate drepturile rezervate: Universitatea din Oradea
  •      
  • RO
  • EN
  •